The Walking Vegetables: Radical Edition
Dünya, alçak uzaylılar tarafından şeytani hale dönüştürülen sebzelerin saldırısı altında! Çağrıya cevap vermeli ve silahlanıp gezegeni korumalısın. Silahlar satın al, yeteneklerini geliştir ve şehir şehir gezerek şeytani sebze canavarı dalgalarını yok et. Her şehirde seni paramparça etmek için bekleyen epik elebaşlarına dikkat et! Bu mücadeleyle tek başına veya yerel ortaklaşa modda bir arkadaşınla yüzleş. Ne yapıp edip bizi kurtar!