Warhammer 40,000: Shootas, Blood & Teef
Genellikle "Yeşil Gelgit" olarak da bilinen vahşi Orklar ırkı, Waagh adını verdikleri çılgın seferleriyle yıldızlar arasında dehşet saçıyor! Vahşi, acımasız ve zalimler; yıkımla dolu seferlerinde karşılarına çıkan diğer tüm ırklardan sayıca üstünler. Tüylü toparlağını alma ve cenkbeyinden intikam alma görevinde Luteus Prime kovan şehrinde saldırarak ilerle, ezip geç, ateş et ve bir Ork istilasının öncüsü ol! Belki de bir WAAAGH savaş şefi bile olabilirsin. En güçlünün hayatta kaldığı maceraların en şiddetli ve en eğlencelisi! Dakka'ya doymuyorlar! Devasa cephaneliğinle düşmanlarını yok et ve dehşet saç. Yolunda kimse duramaz! Devasa patlamalar ve uçuşan ceset parçaları hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı! WAAAGH! Kurşun yağmuru olarak dışa vurulana dek biriken duygu ve şiddeti hisset! Yol açtığın devasa yıkımda, tam anlamıyla durdurulamaz bir WAAAGH'a dönüşürken şiddet şiddeti doğuruyor! Çünkü orklar iki şeyden oluşur: savaş… ve kazanmak! Orklar birlikte güçlüdür! Arkadaşlarını yanına al; Astra Militarium, Genestealer Cults ve Space Marines kuvvetlerine birlikte meydan oku. İstersen klandaki en sert orkun kim olduğunu öğrenmek için kafalarını da ezebilirsin!