City Transport Simulator: Tram
Tramvay sürücüsü ol ve en üst düzeyde tramvay sürüş deneyimi için kabine atla! ULF B1, R2.2b veya ULF A1 olmak üzere gerçeği ile aynı üç tramvay arasından seçimini yap ve Tramau şehri sokaklarına çık! Yolcularını bir zaman çizelgesine bağlı kalarak taşı ve tamamen işleyen ve etkili bir tramvay ağı oluşturmak için kendi tramvay rotalarını oluştur. Kariyer Modu Kariyer modunda tüm tramvay ağının operasyon müdürü ol! Mütevazı başlangıçlar ve sınırlı kaynaklardan, tamamen özelleştirilebilir yepyeni bir tramvay operasyonuyla başla. Yolcularını zamanında alıp bıraktıkça ve diğer görevleri yerine getirdikçe, seviye atlamak ve daha fazla operasyonel kaynağın kilidini açmak için XP kazanacaksın. Tramvay hatlarını genişletmek, araç filonu arttırmak ve şehre yayılan, birbirine bağlı bir tramvay ağı oluşturmak için çalışmak üzere bu yeni kaynaklardan yararlan. Sandbox Modu Beklenti yok, baskı yok, sadece sakin bir tramvay yolculuğu var. Gündüz veya gece, fotoğraf gerçekçiliğinde grafiklerin ve gerçeğe yakın tramvay görünümünün tadını çıkar. Hiçbir sınırlama olmaksızın tramvay hatları oluştur ve yolcularını taşı. Tramvaylarınla bir tur at ve zaman çizelgesine göre sür: Tamamen klasik bir tramvay sürüş deneyimi. Tramau'ya Hoş Geldin Güney Almanya'daki şehirlerden ilham alan Tramau, tarihi cazibeyi ileriye dönük yenilikle harmanlayan, toplu taşıma dostu bir şehirdir. Tramau'nun zengin kültürel mirasının bir kanıtı olan görkemli bir katedralin de aralarında bulunduğu simgesel yapılarla noktalanan şehrin silüetine hayranlıkla bakarken hareketli ve etkin bir tramvay ağı oluşturmanın keyfini çıkar.