HITMAN World of Assassination Part One
En başarılı suikastçının dünyasına gir. AJAN 47 OL Ölümcül becerilerini kanıtlayacağın heyecanlı bir casusluk macerası için takımları çek. YÖNTEM ÖZGÜRLÜĞÜ En ölümcül silahın yaratıcılık. Yeni eşyaların kilidini aç ve yeniden oynanabilirliği yüksek görevlerde yaratıcılığını konuştur. SUİKAST DÜNYASI İlginç karakterler ve ölümcül fırsatlarla dolu bu canlı dünyada gez. HITMAN Suikast Dünyası Birinci Kısım içeriği: - 6 adet simgeleşmiş HITMAN konumu: Paris, Sapienza, Marakeş, Bangkok, Colorado ve Hokkaido - HITMAN GOTY Edition içeriği: Patient Zero Bonus harekâtı, Kıyafet ve Silah ödüllü 3 adet Temalı Gerginlik Kontratı Bu, Freelancer ve VR oyun modlarına erişim sağlamaz. Suikast Dünyası'nın tam sürümüne yükseltme seçeneği mevcuttur.