West of Dead: Path of the Crow Edition
Purgatory, Wyoming, 1888. Barut ve karanlığın, günah ve lanetin, wendigo ve cadıların mekânı. Oradan geçenlerin hatıra, kültür ve inanışlarına göre şekillenen değişken ve kaotik bir dünya. Ölü bir adam, zihninde yalnız karalara bürünmüş bir suretin anısıyla dirilir ve efsanevi sonuçlara neden olacak zincirleme bir olaylar silsilesini başlatır. Kendinizi o ölünün, William Mason'ın (Seslendiren: Ron Perlman) yerine koyun ve iki taraflı kontrollerin akıcılığıyla taktiksel siper kullanımını bir araya getiren bu hızlı tempolu siper/nişancılık oyunu ile Purgatory'nin amansız, çetin dünyasına adım atın. Becerilerinizi test edin; duruma göre oluşan avlanma sahalarında siper alıp üstün nişancılığınızla rakiplerinizi alt etmeye çalışın. Vahşi Batı hiç bu kadar karanlık olmamıştı. The Path of the Crow Deluxe Sürüm'e dahil olanlar: Kahramanımıza arkadaşlık edecek olan Crow yoldaşı. Bu karga en karanlık yollarda yanı başından ayrılmayacak. Savaş Meydanı (Battlefield) adında yeni bir seviye. Yıkık dökük, çürümeye yüz tutmuş, patlamalarla yanmış ve paramparça olmuş bu toprakları hücum çağrıları yapan sisler bürümüş. Bu seviye ile zirve yapan savaştaki yerini al. Yeni düşman Kaptan savaşa olan tutkusu ile delirmiş, epey korkutucu bir rakip. Toplarla ve bir süvari kılıcı ile kuşanmış bu tehdit uzaktan da yakından da başa bela olacak cinsten. Savaş Meydanı'ndan gelen yeni silah Havan sinmiş ve siper almış rakipleri bile korkutan titretecek.