Expeditions: Rome
Roma’nın kaderi senin elinde. Bakalım arkanda ne bırakacaksın? Babası gizemli bir politik suikasta kurban giden genç bir Legatus olarak Roma’nın tehlikeli ortamından kaçıp orduya katılacak ve Anadolu’daki grek isyanını bastırmaya gideceksiniz. Her muharebede daha da güçlenip tecrübe kazanarak savaşın kalbinde yoğrulup zamanla tüm askerlerin saygı duyduğu ve korktuğu bir komutan olacaksınız. Ege Denizi’nin masmavi kıyılarından Galya’nın karanlık ormanlarına kadar uzanan Expeditions: Rome maceranızda Roma Cumhuriyeti’nin kudretini sayenizde herkes hissedecek. İnsanların sizin ve Roma’nın hakkında ne düşüneceğine yine siz karar verin. Karşınıza çıkanları altetmek için seçeceğiniz yöntem tamamen size bağlı. İster tatlı dille ikna edersiniz, ister bileğinizin gücüyle dize getirirsiniz. Belki de nabza göre şerbet verirsiniz; kim bilir... Belki Roma’nın politik mirasını benimseyip kurumlara saygı ile hareket edersiniz, belki de senatonun karmaşık dinamiklerini hiçe sayıp gelenekleri paramparça ederek kendi yolunuzu çizersiniz. Ne yaparsanız yapın unutmamanız gereken bir şey var: Yaptığınız her seçimin sonuçlarına katlanacaksınız. Bu seçimler sadece sizin değil, yeri geldiğinde, komuta ettiğiniz lejyonun, sadık yoldaşlarınızın ve hatta Roma’nın kaderini belirleyecek.