Tour de France 2021
Yeni özellikler: - 2021 rotasındaki 21 aşamanın tümü orijinaline sadık kalarak yeniden üretildi - Daha fazla özelleştirme seçenekleriyle yeniden tasarlanan My Tour modu - Daha gerçekçi peloton tepkileri - Yenilenmiş hedef sistemi - Yeni iyileşme mekaniği - Resmi markalar (Lazer, Specialized, Vision, Rudy project, Corima, HJC, Canyon, POC, Merida) - Güncellenmiş veritabanı (sürücüler, puanlamalar) Kendi sürücün olarak oyna ya da takımını yönet Pro Team modunda Pro Cycling takımları sıralamasının tepesine çıkmak için kendini ispatlaması gereken bir takımı yönet. Takımın en dipte başlar, ancak organizatörler yeteri kadar iyi sonuçlar alırsan büyük yarışlara katılman için seni davet edebilir. Pro Leader modunda kendi sürücünü oluşturabilir ve aşamalı olarak seviye atlatabilirsin. Primoz Roglic, Tedej Pogacar ve benzeri isimlerle rekabet etmek için bir sonraki bisiklet efsanesi olmaya çalış. Dört farklı profil arasından seçim yapabilirsin: Tırmanışçı, sprinter, puncher ve versatil. Büyük Turu kazanmayı ya da Klasiklerde uzman olmayı amaçlıyorsan seçimlerin çok önemli olacak! Kendi Turunu oluştur My Tour modu, sana daha fazla özgürlük sunmak için yeniden tasarlandı. Yeni arayüz ile "My Tour"unu özelleştirmek şimdi daha kolay (dinlenme, günleri, aşamalar, takımlar). Artık katılımcı takımlar ve milli takımlar listesini seçebilirsin. Yarışını oluşturmak için 89 aşama arasından seçim yap. Geniş çeşitlilikte içeriğin keyfini çıkar Oyun 19 Dünya Turu takımı ve mayolarının yanı sıra; Alpecin-Fenix, B&B Hotels P/B KTM, Team Arkéa - Samsic ve Total Direct Energie takımlarını da içeriyor. Ayrıca bir sürü resmi yarışlar da var (Paris-Roubaix, Paris-Nice, LBL, vb.) Daha gerçekçi peloton Pelotondaki sürücülerin eylemlerini gerçek yarışlardaki tepkilerini canlandıracak şekilde yeniden tasarladık: - Favoriler, birbirlerine daha yakın sürer - Sarı mayo, pelotonun önünde daha iyi konumlandırıldı - Daha az takımın dahiliyle, erken kaçış takibi çok daha gerçekçi. Böylece gerçek hayattaki gibi lider takımının elini güçlendiriyor - Kaçışı yakalamak isteyen fakat saldırıya geçmeyen veya pelotonu yarıştaki düzlükte düşürmeyenler, artık tutarlı tepki verecek Yenilenmiş hedefler Aşama başlangıcı öncesinde, seçim yapmak için ihtiyacı olan tüm bilgiyi içeren "Sürücü Seç" sayfası üzerinden artık her sürücü için hedef seçebileceksin. (sıralama, görev, yarış günü kondisyonu). Seçimlerin, yarış süresince bariz olarak sürücülerin tepkilerini ve seçimlerini etkiler. Yeni iyileşme mekaniği Amacımız, kondisyon üzerindeki değişiklikleri daha iyi göstermek ve Büyük Turlardan önce iyi dinlenen sürücülerin önemini arttırmak. Aşamalar ve yarışlar arasındaki iyileşme süreci, sürücülerinin başarısı için çok önemli. Tour de France 2021 'de iyileşme puanlarına göre bir iyileşme profili geliştirdik. Puanı ne kadar düşükse, iyileştirme profili yarış günü kondisyonunu o kadar çok etkiler.