Galaxy of Pen & Paper +1 Edition
Kendi oyun görevlin ile RPG ekibini oluştur ve onlar da kablolu internet ile disketlerin kullanıldığı çağda rol yapıp hayal dünyalarındaki uzak gezegenleri keşfederek uzaylılarla savaşsın ve galaksiyi kurtarsın! Galaxy of Pen & Paper, çocukluğundaki kağıt ve kalem oyunlarını alıp uzaya fırlatan sıra bazlı bir RPG oyunudur. Zar ve özel beceri setleriyle donatılmış bir arkadaş grubu, 1999 yılında yeni ve garip bir galaksinin tehlikelerine meydan okuyor. Oyuncu, kendi Oyun Görevlisini oluşturup bir ekip kurarak tuhaf ve heyecan verici seferleri oynar ve yol boyunca prestij kazanıp yeni becerilerin kilitlerini açar. Galaxy of Pen & Paper, kendisinden önce çıkmış olan Knights of Pen & Paper oyun konseptlerinin derinine iner; daha büyük bir evrene, daha çeşitli yarışlara ve hayal ürünü olan yeni bir bilim kurgu ortamına sahiptir. Özellikleri Sıra bazlı dövüş sistemi Karakter yaratımları için özelleştirme seçenekleri Birden fazla sisteme ve keşfedilecek bir sürü gezegene sahip olan, geniş bir galaksi Gerçek masa oyunu hissiyatını veren, yerleşik zar atma mekaniği Muharebelerin zorluk derecelerini artırıp azaltabilme imkanı +1 Edition ile gelen yeni karakterler, sınıflar, beceriler, gezegenler, görevler ve en az 3 saatlik oyun süresi dahil!