Play Something Different Vol. 1
Eşsiz bu üç oyun deneyimiyle oyun ufkuna yeni tecrübeler kat. Bu paket Golem Gates, Spectrum ve Verlet Swing oyunlarından oluşuyor. Golem Gates: Kıyamet sonrası bir evrende geçen ve bilim kurgu - aksiyon - strateji temalı bu kart savaşı oyununda tek oyunculu, eşli ve çoklu oynama seçeneklerinde taktiksel savaşlara girerek büyülü ordularını yönet, başka dünyalardan gelen ordulara karşı savaş. Spectrum: Hareketli şekillerin ve canlı renklerin soyut dünyasında ustaca yönünü bulmak için atla, zıpla, kendini akışa bırak. Sade, zen odaklı ve sürükleyici bir platform deneyimi. Verlet Swing: Hızlı bir sallanma deneyimine hazır ol. Koi balıkları, pizza dilimleri ve diğer tuhaf engellerle dolu garip bir diyarda süzülerek yolunu bul. Sopanı kap ve sürreal bir dünyaya adım at.