Bu gerçekçi ve nefes kesici açık dünyada avının peşine düşerken eşsiz atmosferin tadını çıkar. Oyun, topluluğun fikirleri dikkate alınarak sürekli güncelleniyor. Tek oyunculu dünyaya kendini kaptır veya av deneyimini arkadaşlarınla sonuna kadar yaşa. AÇIK DÜNYADA GEÇEN EN GERÇEKÇİ AV DENEYİMİ İncelikle yaratılmış bir çevrede özgürce dolaş. Her biri kendine özgü bitki örtüsü ile hayvan çeşitliliğine sahip birçok farklı bölge ve biyomu keşfet. Karmaşık hayvan davranışlarındaki zorlukları, dinamik hava olaylarını, gece gündüz döngülerini, balistik simülasyonunu, son derece gerçekçi sesleri ve rüzgarın taşıdığı kokuları deneyimle. SENİN AVIN, SENİN KARARIN Av deneyimini sonuna kadar yaşamak için çeşitli silah, mühimmat ve ekipman arasından seçim yap. Kır Tavşanı, Yeşilbaş Ördek, Kara Ayı, Kanada Geyiği ve Sığın gibi çeşit çeşit hayvanın bulunduğu vahşi yaşam seni bekliyor. Başarılı bir şekilde hayvanların izini sürmek, onları yemlemek ve yakalamak için stratejik düşünmeli ve silahını avının eşsiz davranışları ile yaşadığı yere göre seçmelisin. OYUNCU FİKİRLERİYLE GELİŞEN BİR OYUN Topluluğun fikirleri dikkate alınarak geliştirilen theHunter: Call of the Wild; rezervler, avcılık ekipmanları, silah paketleri ve av köşkleri dahil olmak üzere çok sayıda ücretli ve ücretsiz içerik sunuyor. Oyuncular, düzenli olarak eklenen yeni içerik ve güncellemeler ile sürekli gelişen bir deneyimin parçası olmak için sabırsızlanacak. AVINI ÖLÜMSÜZLEŞTİR Her avın anlatılacak eşsiz bir hikayesi var. Layton Lake ve Hirschfelden rezervlerindeki başarı hikayelerini ölümsüzleştir. En değerli avlarını ferah Av Köşkünde sergileyebilir veya şömine karşısında rahatlarken bir sonraki avını planlayabilirsin. BİRLİKTEN KUVVET DOĞAR Nefes kesici av rezervlerini sekiz oyuncuya kadar çevrimiçi çok oyunculu modda deneyimle. Arkadaşlarınla iş birliği yaparak strateji kur veya en etkileyici avı yakalamak için onlara karşı yarış. Av grubundaki bir üyenin satın aldığı tüm ücretli DLC rezervlerine sen de erişebilirsin.