Tour de France 2023
TOUR DE FRANCE 2023'TEKİ YENİLİKLER - Tour de France 2023'ün 21 resmi etabının hepsi - Bisikletçi ve takım puanları güncellendi - Yeni Orta Dağ ve Çeviklik puanları eklendi - Bisikletçiler arasına yeni "takipçiler" eklendi - Race of the Moment moduna yeni mücadeleler eklendi - En iyi takıma ve "mücadeleci"ye özgün formalar eklendi - Daha gerçekçi yarışlar için bisikletçilerin tutumları ve izledikleri rota geliştirildi - Ekipmanlar ve resmi markalar güncellendi- BİSİKLETÇİLERİNİN GÜÇLÜ YANLARINI KULLAN Yarışları daha gerçekçi kılmak ve Tour de France'ı kazanma yarışına çeşitlilik katmak için Orta Dağ ve Çeviklik puanları eklendi ve Yokuş Aşağı puanlandırması yeniden tasarlandı. Artık seçilen bisikletçiye göre oynanış ve bisikletçiyi kontrol etme şekliniz değişecek. Azami sürate ulaşmak ve belli bazı rotaları takip etmek Primož Roglič yerine Wout van Aert gibi bisikletçilerle daha kolay olacak. Fakat dikkatli ol çünkü bisikletçinin Yokuş Aşağı ve Çeviklik puanları düştükçe sağlaman gereken kontrol miktarı artıyor! DİĞER BİSİKLETÇİLERDEN FARKINI GÖSTER Tour de France 2023 deneyimini daha da gerçekçi kılmak için bu yıl iki yeni forma ekledik. "Mücadeleci" ve en iyi takım formalarını artık hem görebilir hem de giyebilirsin. Azmini göstererek bu seçkin formaları giymeye layık olduğunu kanıtla! Bisikletçiler gerçek hayatta olduğu gibi gruptan kopmak isterlerse veya geride kalmışlarsa "takipçi" grubu oluşturabilirler. Bu yöntemle zor etapların yükünü hafifletebilir ve sonraki etaplar veya yarışın sonu için enerjini saklayabilirsin. DAHA AKICI YARIŞLAR Tour de France 2023'te rotalar ve çarpışmalar yeniden tasarlandı. Böylece peloton içinde daha kolay hareket edebilirsin. Bu iyileştirmeler sayesinde pozisyonunu daha kolay değiştirebilir ve yarışın sonu için en ideal konumu alabilirsin. Bisikletçilerin geçen sezonki sonuçlarını baz alarak tüm puanlarını güncelledik. Böylece puanların gerçek hayatı ve profesyonel bisikletçilerin en yeni performanslarını yansıtmasını sağladık. Race of the Moment modunu da çeşitliliğini arttırmak için yeni mücadeleler, yarışlar ve optimizasyonlarla güncelledik. Ayrıca yeni bir de mod ekledik: Downhill of the Moment.