Bu canavarlar size acımayacak... Kendini Kandırma, Slav halk masallarının orijinal ayarında birinci şahıs hayatta kalma korku oyunudur. Kolobok, Leshy, Boggart, Lapot ve diğer ürkütücü yaratıklar gibi benzersiz canavarlarla karşılaşacaksınız. Keşfedin, saklanın ya da kaçın. Sadece onlar tarafından yenilmeyin. Özellikler: - Orijinal ayarında korku. Halk masalları ve folklorde şimdiye kadar bulunan, korku türüne özgü benzersiz canavarlar. - Benzersiz yeteneklere ve davranış kalıplarına sahip rakipler. Canavarların ve çevrenin davranışına dayalı hayatta kalma stratejinizi bulun. - Atmosfer. Kalp atışlarınızı hızlandıracak atlayış korkuları ve zamanla yarış içeren gergin bir atmosfer. - Keşif. Garip bir köy evi ve diğer yerleri keşfedin. Bu yerlerin sırlarını açığa çıkarabilir misiniz? - Farklı sonlar. Hikayeye yeni bir bakış açısı kazandıran ve tekrar oynanabilirlik saatleri ekleyen alternatif sonlar. - Hikaye. Şokta nefesinizi kesen ve sizi kenarında tutacak sürükleyici bir hikaye. - Karmaşıklık. Yeteneklerinize en uygun oyun zorluğunu seçin. Tahmin edebileceğiniz gibi ana hedef hayatta kalmaktır. Oldukça kolay görünüyor, ama kendinizi kandırmayın. Durum her saniye değişecek ve canavarlar size acımayacak.