Ikkarus and the Prince of Sin
Bir tavernayı yeniden inşa ederek, görevler yaparak ve romantizmi keşfederek kahramanlığını kanıtla! Ikkarus and the Prince of Sin, günlük rutinini yönetebileceğin, diyarı gezebileceğin, yan görevler alabileceğin, 3 olası romantizm seçeneğinin olduğu, 6 benzersiz sonu keşfedebileceğin ve ilerledikçe özel sahnelerin kilidini açabileceğiniz yaoi temalı bir fantezi macera görsel romanıdır. Oyun deneyimi, hikâye veya oyun zorluğuna odaklanan zorluk ayarları arasından seçim yapılarak daha da özelleştirilebilir!