Wild Card Football
Herkes İçin Futbol! Wild Card Football, özel güçlendirmelere, kural bozan yeteneklere, aksiyonun gidişatının bir anda değiştirilebilmesine olanak tanıyan benzersiz Wild Card sistemine ve 7'ye 7 takım odaklı oynanışa sahip, arcade tarzı eğlenceli bir hızlı futbol oyunudur. Özenle ayarlanmış kurallar, özelleştirilebilir takımlar ve kıyafetler, özgün profesyonel oyuncular ve bomba gibi hareketlerle oyuncular tek oyunculu ve rekabetçi çok oyunculu modlarda yeteneklerini sergileyebilirken, futbol türünü yeniden tanımlayan ve üst düzey bir aksiyon sağlayan "Wild Card"ları kullanabilirler. ANA ÖZELLİKLER Hayalindeki Takımı Oluştur: Playgrounds oyunları tarzında yeniden tasarlanan yüzlerce profesyonel oyuncu arasından seçim yap ve en iyi 7'ye 7 Amerikan futbolu takımını kur. Yeni oyuncular ve diğer heyecan verici ödülleri açmak için farklı mücadelelerde ve etkinliklerde ilerle. Wild Card'lar Kullan: Oyunun gidişatını bir anda lehine çevirmek için 150'den fazla Wild Card kullan. Duvar oluşturma veya görünmezlik gibi özel hareketler kullan, kritik bir anda takımının istatistiklerini arttır veya kural bozan bir kart kullanarak oyunun kurallarını tamamen tersine çevir. Şampiyon Ol - Tek oyunculu Sezon modunda yeteneklerini kanıtla, platformlar arası oynanışa sahip çevrimiçi çok oyunculu modda yarış veya yerel çok oyunculu modda evdeki arkadaşlarına sataş ve onlara meydan oku. Detaylı Özelleştirme: Takımının logosunu, formalarını ve renklerini kişiselleştir, kendi stadyumunu seç, ardından sahadaki stratejilerini mükemmelleştirmek için benzersiz taktik tahtası ve Wild Card desteleri oluştur.