The Crackpet Show: Happy Tree Friends Edition
Happy Tree Friends geri dönüyor! Büyüklerin bu tatlı çizgi filmi izlememizi yasakladığı günleri hatırlar mısınız? Gizli gizli izlerdik, ne günlerdi! Şimdi artık The Crackpet Show: Happy Tree Friends Edition ile en sevdiğimiz karakterleri oynarken efsanevi çizgi filmin hunharca mizahının tadını da doyasıya çıkarabileceğiz. Kaos, şan, şöhret ve müthiş bir eğlence bizi bekliyor! Meşhur olmaya hazır mısın? Hazırsan, silahını kap ve tarihin en kanlı televizyon dizilerinden birinde baş rol için oyna. Burada zafer için yüzlerce düşmanı türlü yöntemlerle öldürmen, parçalaman, böcek gibi ezmen gerekiyor! DEV BOSSLAR gözünü korkutmasın. Gerçi içini dışına çıkarıp seni dilim dilim doğrayabilirler ama yine de cesaretini kaybetme, en iyi silahlarını seç, en müthiş yeteneklerini geliştir ve gözünü karartıp savaş. Kendini vahşi bir savaşçıya dönüştür, silahından her tarafa lav püskürt, mermilerini düşmandan düşmana sektir. Tüm bu yetenekleri üst üste koyarak tüylü ucube karakterini müthiş bir ölüm makinesine dönüştürebilirsin. Yine de ölümden kaçış yok. Zaten hayat da böyle bir şey değil mi? Elinde en güçlü silah bile olsa bir gün ölürsün. Fakat hayranların seni destekledikçe onların sevgisini kazandıkça ölüm bile vız gelir. Gerçek hayatın aksine, burada kazandığın beğenileri avantaja dönüştürebilirsin. Kazandığın şöhreti kullanarak tüm silah ve yeteneklerini daha da geliştirebilir, daha da müthiş bir savaşçı haline gelebilirsin. Bu arada, sıkılırım falan diye de düşünme. Dizinin her bölümü birbirinden farklı yani aynı oyunu iki kez üst üste oynamayacağın garanti. Şov dünyasında kendine sağlam bir yer edindikten sonra da koop modunda arkadaşlarını davet edip dört kişiye kadar birlikte oynayabilir, eğlenebilir, partileyebilirsin. Akıllı oyna, takımınla bir sinerji yaratmaya çalış, ya da eğer senin takviyelerini elinden almaya çalışan olursa ağız burun dal, dişlerini eline ver. Bu oyunda kural yok. Her türlü pisliği yapabilirsin, her türlü strateji mübah, yeter ki eğlence devam etsin. Ne diyorsun, sözleşme imzalamaya hazır mısın? Rogue-lite shoot'em-up Bir sürü acayip düşman, onlarca silah, çeşitli öğeler, yetenekler, rastgele droplar ve haritalar ve elbette vahşi bosslar... Oyun becerilerin için gerçek bir sınav olacak. En acayip TV dizisi Sevimli. Rengarenk. Eski zamanların çizgi romanlarına benziyor. Şirin, pembe bir tavşanı alıp bir ölüm meleğine dönüştürebileceğin başka bir oyun yok. Mutlaka denemelisin! İster tek ister takım olarak Oyunu ister tek tabanca istersen arkadaşlarınla takım olarak oynayabilirsin. Özel takım taktikleri geliştirebilir, birlikte savaşabilirsiniz. Ayrıca, istersen arkadaşlarının arkasından iş çevirmek, onların takviyelerini çalmak bile mümkün. Amaç belli: eğlenmek ve şöhret kazanmak. Hesap kitap işlerinden bıkmış olmalısın (bıkmadınsa da, Allah kolaylık versin!).