GigaBash
GigaBash, Power Stone, Super Smash Bros. Ultimate ve War of the Monsters gibi oyunların kaosunu ve yaratıcılığını, klasik kaiju filmlerinin dudak uçuklatan ölçeğiyle birleştiriyor. Öfkelenen bir Titan veya Titan avlayan bir mecha olarak oyna; gökyüzünden yıldırım çağır, bir radyo kulesini değnek olarak kullan veya tüm bölgeyi (ve düşmanlarını) yuvarlayarak dev bir kartopuna dönüştür. Ortalığı yeteri kadar kasıp kavurursan en üstün formun olan korkutucu ve muazzam S-Class'e dönüşeceksin.