Dark Nights with Poe and Munro
Ağustos isimli garip bir kasabada yerel radyo sunuculuğu yapan, canlı yayında ve yayın dışında altı emsalsiz gizemle karşılaşan iki gizli aşık Poe ve Munro’ya maceralarında katılın. Bir türlü peşlerini bırakmayan kâbus gibi bir sapıktan, bitmez bir son arayan intikam dolu bir hayaletten, dilekleri gerçekleştiren şeytani bir resimden –ve daha fazlasından- başlarına türlü türlü şeyler gelirken aksiyonu ve şakalaşmaları yönetin. Acaba Poe'yla Munro’yu birlikte ve canlı tutmayı başarabilecek misiniz?.. Ödül sahibi ve Guinness Rekoru kırmış "The Infectious Madness of Doctor Dekker"ın ve “The Shapeshifting Detective”in yapımcılarının elinden çıkan Poe ve Munro ile Kara Geceler, The Shapeshifting Detective'deki olayların öncesinde geçen, farklı bir oynanışa ve hikâye sahip bağımsız bir yan oyundur!