Kingdom Come: Deliverance II Gold Edition
Kingdom Come: Deliverance II, 15. yüzyılda iç savaşla çalkalanan Bohemya'da geçen heyecan verici bir aksiyon RYO'dur. Sen, Skalitzli Henry'sin. Sıradan hayat süren sıradan bir kişiyken yaşama amacını bulmak için Ortaçağ'ın güzel ama acımasız dünyasında destansı bir yolculuğa atılan Henry, mütevazı bir demircinin ocağından kralların maiyetine uzanan bu macerada kendisini intikam, ihanet ve keşif dolu bir hikâyenin tam ortasında buluyor. Aksiyon, macera ve sürprizlerle dolu unutulmaz bir macera yaşarken Ortaçağ Avrupasının kalabalık şehir sokaklarında ve yemyeşil ormanlarında dolaşacağın bu açık dünyayı keşfet. ÖZELLİKLER Bir Aşk ve İntikam Hikâyesi Öldürülen anne babasının intikamını almaya ant içen genç Henry'nin hayatını ve yaptıklarını onun gözünden yaşa. Beş saati aşkın etkileyici sinematiklerle anlatılan ve acemi bir savaşçılıktan asiliğe evrilen hikâyesinde Henry, Macaristan Kralı Kızıl Tilki Sigismund ve onun korkutucu müttefiklerine karşı mücadele ederken karizmatik karakterlerle tanışıyor ve unutulmaz maceralar yaşıyor. Gerçek bir RYO Deneyimi Eylemlerinle Henry'nin kaderini ve dünyanın ona nasıl tepki vereceğini şekillendir. Etrafında yaşanan olayları ahlaki bir yaklaşımla değerlendirirken görünümünü, yeteneklerini ve ekipmanlarını serbestçe özelleştir. Diyar diyar gezerken demircilik ve okçuluk gibi benzersiz aktiviteler yap ve kendini, yaptıklarınla sonsuza kadar hatırlanacağın bu hayat dolu Avrupa bölgesinin büyüsüne tamamen kaptır. Ortaçağ'da Yaşamı Deneyimle 15. yüzyıl Bohemyasını son derece gerçekçi bir şekilde yansıtan oyunda, bu büyüleyici ortamı yepyeni bir şekilde deneyimleyeceksin. Büyüyen bir şehrin sokaklarında kaybol, köylülerle ilişki kur, asillerle konuş ve hanlar, hamamlar, kaleler ve daha fazlasıyla dolu olan geniş ve zengin bir kırsal bölgeyi keşfet. Özgün Birinci Şahıs Dövüş Sistemi Heyecan verici gerçek zamanlı dövüşlerde çeliklerin çarpışmasını ve savaşın acımasızlığını hisset. Bütün oyunculara hitap eden özgün silahlar ve dövüş stilleri arasından seçim yap. Yaya, at üstünde veya gizlenerek dövüşürken zarif kılıç ustalığında, vahşi künt silahlarda veya ölümcül uzun menzilli saldırılarda uzmanlaş.