PGA TOUR 2K21 Digital Deluxe
Altın kaplama driver ve patanın yanı sıra adidas CodeChaos BOA Golf Ayakkabılarını ve adidas tarafından özellikle PGA TOUR 2K21 için tasarlanan özel adidas / 2K CodeChaos Polo, Pantolon ve Şapkayı içeren 2K/adidas CodeChaos MyPLAYER Pack'e sahip Golden Touch Pack'i içeren Digital Deluxe Edition. Oyuncular ayrıca golf sahasına tarz sahibi olarak çıkmak için ek MyPLAYER donanımının kilidini açabilecekleri ekstra 2300 para da alacaklar!