Start Your Engines bundle
Digerati'den motorlu delifişeklerin yardımını alacağın araç tabanlı bir kargaşaya hazır ol! Bu pakette Animal Super Squad ve Snakeybus yer alıyor. Animal Super Squad: En sevdiğin hayvan olarak oynamana (tabii bu hayvan tavuk, balık veya tembel hayvansa) imkan sağlayan fizik tabanlı bir macera oyunu. Çeşit çeşit araçtan istediğini seç, tehlikeler ve muzlarla dolu bir dünyada hız yap. Kendi seviyelerini yarat, diğer insanlarla paylaş ya da istersen bunları boşverip başka insanların seviyelerini oyna. Snakeybus: Çılgınlar gibi puan peşinde koşacağın acayip bir arcade sürüş oyunu olan Snakeybus'ta en büyük tehlike sensin! Hem daha fazla puan kazanmak hem de otobüsünün uzunluğunu artırmak için şehrin sokaklarında cirit at, otobüse binen yolcuları gidecekleri yere götür! Çeşitli haritalar, modlar ve otobüs türleriyle kıvrımlı yollarda sürüş becerilerini sına! Yolcu kalmasın, Snakeybus kalkıyor!