Resmi Motokros Şampiyonası oyunu, seride bir sürü yeni özellikle beraber geri döndü! MEVCUT SEZON Seride şimdiye kadar ilk defa, tüm resmi 2019 yarışlarında MXGP ve MX2 sürücüleri, motosikletleri ve takımlarıyla mücadele edebileceksin. Bir sponsor tarafından desteklenen MX2 ve MXGP şampiyonalarına katıl veya resmi bir takım tarafından işe alın. PİST DÜZENLEYİCİ Yeni Pist Düzenleyiciyle hayallerindeki pisti inşa et. Çeşitli ortam ve zemin koşullarını seç ve pistini toplulukla paylaş! PLAYGROUND Fransız Provence bölgesinde bulunan bu eğitim alanında sürücülük becerilerini geliştir, özgürce gez ya da MX, SX ve Enduro pistlerinde yarış. Özel testleri geçerek eşsiz özelleştirme setleri kazan ve yeni Waypoint moduyla rekabeti bir sonraki seviyeye taşı! Kontrol noktaları yerleştirerek yolunu oluştur, en iyi süreyi belirle ve oyunda ilerlemede kullanacağın puanları kazanmak için bunu çevrimiçi paylaş!