Hidden Through Time 2
Hidden Through Time 2: Myths & Magic'te yeni ve büyülü bir maceraya çıkan Clicky'ye eşlik et! Bu etkileyici 2D gizli obje oyunu şen havası, samimi ortamı ve sonsuz eğlencesiyle herkesi büyüleyecek! Elle çizilmiş güzeller güzeli dünyalarda saklanan gizli objeleri bul ve daha fazla dünyanın kilidini aç. Hem tek oyunculu hikâyesi hem de kendi hayal dünyanı oluşturabileceğin çevrimiçi modu ile macera hiç bitmesin! Hikâye Modu Dört büyülü dönemde maceraya çık ve her birindeki saklı eşyaları keşfet. Seviyelerde ilerlemek için objeler bul ve her dönemin hikâyesini keşfet. Ortaya hangi sırları çıkaracağını kim bilebilir? Gerçeklik Kayması: Yepyeni Gerçeklik Kayması özelliğiyle zamanın iplerini eline al, gizli obje aradığın macerana ekstra bir boyut kat. Gündüzü geceye, yazı kışa çevir ve haritaların birçok farklı halini keşfet. Yalnızca ikisinden birinde olan objeleri kaçırmamak için dikkatli ol! Mimarlık 2.0: İlham mı geldi? Geliştirilmiş Mimarlık Modu kendi benzersiz tecrübelerini her zamankinden daha da kolay şekilde inşa edip sergilemeni sağlıyor. Harita oluşturma becerilerini göster ve diğer insanların yaptıklarıyla karşılaştır. Geliştirilmiş Kişiselleştirme Seçenekleri: Görselliğin iyileştirilmesinin yanı sıra, Hidden Through Time 2: Myths & Magic ayrıca Mimarlık 2.0 ile sayısı artan kişiselleştirme seçenekleri sunuyor. Tek bir tıklamayla özel yapılar ve onlarca karakter oluştur ya da yeni arazi boyama özelliğiyle arazini istediğin gibi şekillendir. Neden yaratıcılığını konuşturup hayallerindeki haritayı oluşturmuyorsun? Neyi bekliyorsun? Zamanda yaptığımız bu büyülü yolculukta bize katıl. Maceralar sana bir Clicky uzakta!