Regalia: Of Men and Monarchs - Royal Edition
Regalia: Of Men and Monarchs, yıkımın eşiğindeki bir krallığı ayağa kaldırıp yeniden eski ihtişamına kavuşturma mücadelesi üzerine kurulu bir taktik RPG oyunu. En sevdiğin Japon RPG deneyimlerini hatırlatacak bir maceraya atıl, bir grup cesur insanı bir araya getir, kendi ülkeni idare et, ittifaklar kur ve sıra tabanlı savaşlarda düşmanlarının hakkından gel. Çok uzaklardaki muhteşem bir ülke babanın ölümünün ardından sana kalıyor. Fakat büyük bir sorun var, krallığın muazzam bir borç içinde yıkımla yüz yüze. Görevin, eski usul maceralara atılarak baba yadigarı ülkeni tekrar ayağa kaldırıp eski ihtişamına kavuşturmak. ÖZELLİKLERİ - Sıra tabanlı çetin savaşları, özgün düşmanları ve çok çeşitli görevleri deneyimle. - Bu macerada sana eşlik edecek onlarca renkli ve cesur karakter ile tek yürek ol. - Tonla mizah ve eser miktarda destansılık; Samuray cüceler?! - En güzel Japon RPG anılarını canlandıracak, saatler süren zorlu oyun deneyimi.