Eiyuden Chronicle: Rising
Eiyuden Chronicle: Rising, bir kasabanın küllerden yeniden doğuşunun hikayesini, antik harabeler arasındaki heyecan verici bir macerayla birleştiriyor. Yakındaki Rün Höyükleri'ndeki merceklere ve diğer hazinelere çekilen kahramanlarımız, kasabanın bir depremden sonra yeniden ayaklanmakta zorlandığını öğrenir ve yardım etmeye karar verirler. Bu sırada hevesli maceracılar ile Höyüklerin kurcalanmaması gerektiğini düşünen temkinli yerliler arasındaki anlaşmazlıkları çözecekler. Birbirlerinin neden hazineyi aradığı hakkında daha fazla şey öğrenecekler ve bu süreçte aralarındaki bağ kuvvetlenecek. Bu Rün Höyüklerinin, karakterlerden biri için önemli sonuçları olan büyük bir sırrı sakladığını öğreneceksin. Basit bir hazine avı olarak başlayan şey, dünyayı sallayacak ve Eiyuden Chronicle'ın ana hikayesine katkıda bulunacak noktalara değinerek karanlık bir komploya dönüşür: Yüz Kahraman. Oyun, Eiyuden Chronicle'ın karakter kadrosunun bir bölümünü, heyecan verici aksiyonu ve ilgi çekici kasaba yükseltme unsurlarını içeren orijinal bir hikayede tanıtacak. Oyunu Eiyuden Chronicle ile ilişkilendiren oyuncular için bazı avantajlar olacak: Yüz Kahraman. Eiyuden Chronicle serisinden bir karakterin adı JB iken CJ olarak değiştirildi.