DC's Justice League: Cosmic Chaos
DC's Justice League: Cosmic Chaos yepyeni macera oyununda Adalet Birliği, 5. Boyut'tan gelen güçlü ve muzip Mr. Mxyzptlk ile karşı karşıya geliyor. Aksiyon dolu görevlerde, zorlu dövüşlerde ve tehlikeli mücadelelerde dilediğin gibi oyna! Batman, Wonder Woman ve Superman olarak oyna ve diğer Süper Kahramanlarla güçlerini birleştirerek DC evrenindeki en güçlü süper kötülerle mücadele et.