The Metronomicon: Slay the Dance Floor Deluxe Edition
Dünyayı Sihirli Parti Mahvedicilerden kurtar! Müzikle güçlendirilen renkli kahraman ve kötü adam kadrosuyla tam teşekküldü öykü moduyla dolu The Metronomicon, bir dizi dans tellallığındaki canavara karşı müzikal savaş açmak için sekiz kişilik yeni "ritmik muharebe sanatı" ustasından oluşan partiyi ele geçirmeni istiyor. Güçlü büyüler yapan, takım arkadaşlarını güçlendiren ve bir dizi sihirli ganimet ve geleneksel dans hareketiyle düşmanlarını yenen dört kişiye kadar olan uyumlu kahramanı kontrol edin. Takımınızın etkinliği ritme bağlı bu yüzden dans pantolonlarınızı giyin, babanızın disko topunun ışığını açın ve vücudunuzu The Metronomicon'a hazırlayın. Hay aksi, kanepe grubundan bahsettim mi? Çünkü hiçbir şey zırhlı bir dans partnerinden daha iyi olamaz. Mindless Self Indulgence'dan Jimmy Urine, Shiny Toy Guns, Perturbator, YACHT ve çok, çok daha fazlasındaki yeteneklerden müzikler içerir.