Train Sim World 5'te Raylar Senin Emrinde! Dutch Regional Edition ile Hollanda üzerinden geçen ilk rotamızda yepyeni bir yolculuğa çık, yeni zorluk ve rolleri üstlen! Sezgisel Eğitim Merkezi ile buhar, dizel ve elektrikli çekiş sanatını öğren. Yeni becerilerini Hollanda raylarına taşımadan önce tren operasyonunun temellerini öğren! TSW'nin ilk Hollanda rotası olan Spoorlijn Zwolle - Groningen’de Nederlandse Spoorwegen hizmetlerinin sürücü veya kondüktörü ol! Gösterişli SNG Sprinter ile yerel trenleri işlet ve şehirlerarası görev için ICMm Koploper'ın uçuş güvertesi benzeri kabinine çık. Bu eşsiz Avrupa rotasındaki yeni sistem ve sinyalleri öğren. Yaratıcılar Kulübü ile oyununu genişlet, kendi görünümlerini ve formasyonlarını oluştur ve bunları Ücretsiz Dolaşım veya Senaryo Planlayıcı'da kullan. Fotoğraf Modu ile mükemmel anları yakala ve arkadaşlarınla paylaş! Xbox çocuk hesapları, oyunun çevrimiçi iletişim ve diğer çevrimiçi özellikler de dahil olmak üzere belirli özelliklerine erişim sağlayamayabilir. Xbox'ta "çocuk", yerel kanunlarda aksi belirtilmediği takdirde 13 yaşın altındaki oyuncular anlamına gelmektedir. Lütfen unutma; Xbox One konsol ailesinin (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) ve Xbox Series S konsollarının donanım özellikleri sebebiyle, bu platformlardaki oyunculara, performansa uygun şekilde düzenlenmiş farklı bir zaman çizelgesi ve içerik aşamaları deneyimi sunulacak. Daha fazla bilgi için Dovetail Games Destek Merkezi’ni ziyaret edip “Train Sim World 5 SSS” başlığını inceleyebilirsin.