War Thunder - "Snake Charmer" Bundle
Bu paket şunları içerir: Type 96A Prototype Pack; A-5C Pack. Tüm premium taşıtlar artırılmış Araştırma Puanları ve Gümüş Aslan almanıza olanak tanır ve tüm mevcut modifikasyonlarıyla donatılmış olarak gelir. Premium hesapla (oyunda Altın Kartallar için de satın alınabilir), belirli sayıda gün boyunca savaşlarda daha fazla Araştırma Puanı ve Gümüş Aslan kazanacaksınız. Bu, birinci sınıf araçlardan gelen bonuslarla toplanır! Aynı aracı içeren 2 farklı paket satın alırsanız veya bu paketten zaten araca sahipseniz tazminat sağlanmaz!