Skautfold: Shrouded in Sanity
1897 Meleksi Britanya İmparatorluğunun alternatif bir tarihinde, Berelai Malikanesini çevreleyen doğa dışı sisin kaynağını ortadan kaldırmanı gerektiren bir kontrat aldın. Vahşi sakinler arasında cevap bulmaya çalışırken malikanenin sırlarını keşfet. Koridorlarda dolaşan hizmetçiler, tuhaf ve iğrenç bir deliliğe yakalandı ve gördükleri yerde sana saldıracak. Zira delilikleri, kozmik önemsizliğe dair derin bir anlayıştan kaynaklanıyor. Iaito bastonun ve Waltham A9 tabancan, delirten dehşetleri kovmana yardımcı olacak. Vitae karışımların ise aldığın yaraları iyileştirecek. Dikkatli ol, burada ne gibi doğaüstü olayların yaşandığı bilinmiyor ancak bu her şeyi tüketen Sisin içinde, gerçekler ortaya çıktıkça akıl sağlığın da sınanacak.