Choice of Life: Middle Ages
Kendini inanılmaz bir Orta Çağ krallığında buluyorsun. Bildiğin gibi o zamanlarda hayatta kalmak pek kolay değil. Bu yüzden kaderini belirleyecek akıllıca (bazen de salakça) seçimler yapmalısın! -Bir hırsız mı yoksa saygın bir tüccar mı olacaksın? -Dilencilik mi yapacaksın yoksa bir zanaat mi öğreneceksin? -Batıl inançlı köylülerin tarafında mı yer alacaksın yoksa masum bir cadıyı mı koruyacaksın? Bunlar basit bir köylüden soylu bir adam olmaya giden yolda yapacağın seçimlerden yalnızca birkaçı. Tehlikelerle dolu bir maceraya atılmaya ve krallığın sırlarını keşfetmeye hazır mısın?