BORIS THE ROCKET
BORIS THE ROCKET bıyıklı bir soğuk savaş sovyet füze operatörü simülatörüdür. Uçsuz bucaksız anavatanını tek başına savunma şansın olacak. Dondurucu hava ve kötü ayı entrikalarına dayanman, hayatta kalmak ve hızlı değişen ortama uyum sağlamak için şekerli konsantre sütü höpürdetmek zorundasın. Soğuk Savaş'ın dramatik atmosferine tutulacaksın. Bu, ülkene olan görevin kendi fikirlerinden daha önemli olduğu ve hatta ölümlü bedeninin bile devlete ait olduğu zaman. Ancak bu koşullar altında insanlar tamamen anavatanlarının gerçek kahramanları ve vatanseverleri olabilir. Vatanının yıkılmasına izin verme! Öl, ama yap! Ölüme gelince, sovyet adamına bir bahane değil!