KlabaterStrateji
Weedcraft Inc: Weedcraft Inc explores the business of producing, breeding and selling weed in America, delving deep into the financial, political and cultural aspects of the country's complex relationship with this troublesome and promising plant. An important, controversial topic presented in an insightful and detailed manner, Weedcraft Inc presents a challenge to those who would rule the reefer, offering a series of diverse scenarios and unique characters to work with (or around) as your budding empire grows. Legend of Keepers: In this original mix of Dungeon Management and Roguelite, you will lead your career as a Dungeon Manager. Each run will be different but players will keep some of their Master's bonuses between runs. Like we've already mentioned, our game is a mix between Roguelite and Dungeon Management. How did we achieve that? By running many tests to find the perfect balance between management and dungeon phases!