Family Mysteries Collection
Bu paket: - Family Mysteries: Poisonous Promises Ahlaksız elitler, çekici kadınlar ve yozlaşmış polislerle dolu, gerçek para biriminin güç olduğu eğlenceli bir dünyaya dalın. Bu oyun, yepyeni Gizli Nesne Oyunu serisine en iyi polis dramaları versiyonuyla heyecan verici bir giriştir. Daima mevcut tehlikeler, gösterişli bir ortam ve göz alıcı ama ölümcül şehrin eşsiz ritmi, Miami Vice, Beverly Hills Cop ve CSI gibi TV hitlerine dair nostaljik bir hava veriyor. - Family Mysteries 2: Echoes of Tomorrow Tuzağa düşürülen bilim insanı, çok sevdiği karısını kurtarıp, onu kimin kaçırdığını öğrenmek için zamanda yolculuk yapar. Kıyamet sonrası dünyada gizlenmiş nesneleri bul, korsan bilmecelerini çöz ve macera dolu geleceğe kucak aç! Family Mysteries serisinin ikinci kısmındaki kıyamet sonrası distopik gelecekte insanlık yok olmanın eşiğinde. İleri teknoloji asi yazılımlar ve zorlu bilmecelerle ve her zaman olduğu gibi, gizli cisim sahneleriyle uğraşacaksın. - Family Mysteries 3: Criminal Mindset Hedefin insanlığı kurtarmak ve bir aile sırrını ortaya çıkarmak olduğu tehlikeli bir oyununun içine çekilen ünlü bir bilim adamının rolünü üstlenin. Deneyler, gizemler ve casusluklarla dolu dünyada heyecan verici bir maceraya hazır olun! Family Mysteries serisinin üçüncü bölümü, sizi bitmek bilmeyen bir aksiyona, çifte ajanlarla, beyni yıkanmış hastalar, gizemli deneyler, inek tipler ve komplo teorilerine sürükleyecek. X-Files’dan izler taşıyan heyecan verici bir casus hikayesi. Baş döndürücü hızda gelişen hikayesiyle son dakikaya kadar başından ayrılamayacaksınız!