The Surge 2 - Premium Edition
Jericho City'ye hoş geldiniz. Zırhlı askerler sıkı yönetim ilan etmiş, robotlar her yere saldırıyor ve şehrin üzerinde dolaşan karanlık bir nano fırtına var. Yerle bir olmuş şehri keşfedin ve burada yaşayan çok sayıdaki ölümcül tehdite karşı hataya yer vermeyen çarpışmalara girin. Surge 2’nin dinamik Uzuv Hedef Alma Sistemi'ni kullanarak düşmanlarınızın ekipmanlarını kesip alın. Surge 2 Premium Sürümü'nde ana oyun ve tüm Sezon Bileti içeriği, Kraken paketi ve içindeki tüm silah ve zırh setleri vardır. Kraken Gizemli bir şekilde Jericho City kıyılarında karaya oturmuş VBS Krakow'un ardındaki sır perdesini aralayın! BORAX-I Quantum Mace Bu güçlü gürz ile düşmanlarınızı beşinci boyuta postalayın! Public Enemy Weapon Pack Yağmalanan CREO ekipmanlarından nanit enfeksiyonlu fıçılara kadar 13 yeni silahın peşine düşün! Jericho’s Legacy Gear Pack Acımasız BEAST Tank Buster, şık Kyoko Hacker Suit ve Jericho’nun resmi Firetails Mascot'u ile şehirden çıkış savaşı ver!