Zombieland: Double Tap- Road Trip
İlk filmdeki olayların arasında geçen özgün bir hikayeye sahip olan Zombieland: Double Tap- Road Trip, dört oyuncuya kadar yerel çok oyunculu eşli oyun moduna sahip fazlasıyla eğlenceli, üstten görünüşlü çift çubuklu bir nişancı oyunudur. İlk filmdeki favori kahramanların Tallahassee, Columbus, Wichita ve Little Rock veya yeni çıkacak devam filmindeki yeni kilidi açılabilir karakterler ile oyna. Oyun, "Kurallar"dan "Haftanın Zombi Öldürmesi"ne kadar filmde görülen pek çok oyun benzeri unsuru içermektedir. Zombieland: Double Tap- Road Trip'in hikaye tabanlı sefer modu, dalga tabanlı sürü modu ve elebaşı savaşlarında eşsiz bir şekilde iğrenç ve tehlikeli olan bir sürü hortlak canavara karşı hayatta kalmak için özel yetenekler, silahlar ve Zombieland temel hayatta kalma kurallarını kullan.