Bright Lights of Svetlov
1980'lerin ortası. Sovyetler Birliği'nde bir yerlerde küçük bir sanayi kasabası. Panel evler, sıradan tekrar eden işler, sıkıcı ev işleri. En sıradan ailenin hayatına bir göz atın ve karşılaşacağı zorluklara tanık olun. - SSCB'nin atmosferini dikkatlice tasvir etti. - Doğrusal, hikaye odaklı deneyim. - Günlük rutininizi yapın ve aile üyelerini tanıyın.