Exo One
Garip bir sinyal... uzaylı gemisi... uzayda ve zamanda gezegenler arası yer çekimine meydan okuyan bir yolculuk. GARİP BİR SİNYAL... Jüpiter kazasının yıl dönümünde yabancı bir sinyal, insanlığın Exo One adını vereceği bir uzay gemisinin şablonunu gönderiyor. BİR UZAY GEMİSİ... Bütün uzay sistemini, gizemli ve ıssız uzaylı arazilerini daha önce deneyimlemediğiniz bir şekilde uçtan uca gezin! Yer çekimi ve momentumu kullanarak muazzam hızlara ve erişilemeyecek yüksekliklere erişin. GEZENGENLER ARASI BİR YOLCULUK Kaynayan bulut formasyonlarının içindeki termal akıntılarla yukarıya çıkacağınız, tepelerden sarsıntılı bir şekilde aşağıya ineceğiniz ve dağların tepelerinden yükseklere kendinizi fırlatacağınız bu sırada ufukta her zaman parlayan mavi bir ışıkla gezintiye çıkın! Canlı bir atmosfer, harika görseller ve başka bir dünyadanmış gibi hissettiren ses efektleri elektro gitarın harika tınılarıyla buluşuyor. Gemini, insanlığın güneş sisteminden çıktığı ilk yolculukta kontrol ederek uzay ve zamanda gezegenler arası bir maceraya çık.