The Lullaby of Life
BU OYUN HAKKINDA Evrenin köklerinde doğmuş, müzik notalarını dalga şeklinde çalma gücüne sahip bir parçacığın rolünü üstlen. Zamanlama, konsantrasyon, beceri ve çevikliği kullanarak sesleri bulmacalara dönüştüren bu büyüleyici ve müziğe dayalı macerayı yaşa. Müziğe Dayalı Bulmacalar Çöz The Lullaby of Life, zamanlamaya dayalı müzik notalarıyla çözülen bulmacaların seni beklediği bir bulmaca macera oyunudur. Farklı renk ve simge dizileriyle eşleşen ses dalgalarını kullanarak bu bulmacaları çöz. Benzersiz bulmacalar, mekanikler ve ortamlarla dolu her bir seviyeyi geçmek için farklı biçimlerde düşün. Yeni yol arkadaşlarını uyandır, hareketsiz varlıklara hayat ver ve bulmacaları çözerek bu soyut evrendeki yolunu çiz! Evrenin Köklerini Keşfet Bu ilginç evrenin her noktasında yeni canlıların katalizörü olacaksın. Keşfet, engellerden kaçın, sırları ortaya çıkar, düşmanlardan ve tehlikelerden kaç ve her seviyesinin kendi benzersiz ortamına, karakterlerine ve estetiğine sahip olduğu bu yolculuğun tadını çıkar. Uyuyan Varlıklara Hayat Ver Bu evrende dolaşırken farklı varlıklarla karşılaşacaksın. Her seviyenin ana görevi Uyuyan Büyükler'i (Dormant Elders) uyandırmaktır. Yolculuğun sırasında edineceğin yol arkadaşlarınla birlikte üreteceğin ses dalgaları aracılığıyla onlara hayat ver. Kendini Hipnotize Edici Bir Dünyanın Kollarına Bırak The Lullaby of Life, bir benzeri daha olmayan canlı ve melodik bir evren sunuyor. Renkler, animasyonlar ve ses dalgalarının verdiği huzur vücudunu rahatlatırken zihnin zorlukları giderek artan bulmacaları çözmeye odaklanacak. Bu sürükleyici oyun, kendini huzurlu ve uyumlu hissetmeni sağlayacak!