WRC 10 FIA World Rally Championship
WRC 10, 50. yılını kutlamak için yeni içerikler ve deneyimlerle dolu yepyeni bir yıldönümü sürümüyle geliyor. 1973'ten günümüze yaşanan en nefes kesici anları bizzat deneyimle! WRC 10'un Tarih Modu, sürüş yeteneklerini dönemin koşullarına uydurmanı gerektirecek 19 tarihi yarışla sınıyor. Daha önce yayınlanmamış WRC içerikleri: - 4 yeni 2021 ralli yarışı: Estonya, Hırvatistan, Belçika ve İspanya - Akropolis, San Remo, Almanya ve Arjantin'in de dahil olduğu 6 tarihi ralli yarışı - 120 özel bölüm - 2021 sezonundan 52 resmi takım (WRC, WRC2, WRC3, Junior WRC) - Alpine, Audi, Lancia, Subaru, Ford, Mitsubishi, Toyota ve çok daha fazla markadan 20 efsanevi araba En gelişmiş ve en dolu yarış oyunu modu olmasıyla ünlü Kariyer Modu ciddi şekilde geliştirildi ve artık kendi takımını oluşturup modern arabalara kendi renklerini ekleyebileceğin özelleştirme imkânları sunuyor! Aşırı gerçekçi ve ultra hassas fizik motoru ile WRC 10; tüm yüzeylerde daha iyi aerodinamik kuvvet, turbo ve fren yönetimi ile sürüş deneyimini daha da iyileştiriyor. Ses tasarımı da bu deneyimi daha da güçlendirecek şekilde yenilendi. Rekabetçi bir e-spor deneyimi. Günlük ve haftalık görevlerin yanı sıra oyuncular, kulüpler ile kendi yarışmalarını da düzenleyebilir. Böylece yarışçılar, kendi seviyelerindeki diğer topluluk üyelerine karşı rekabet edebilir.