Edna & Harvey: The Breakout - Anniversary Edition
Edna ve Harvey geri döndü! Yeni bir görünüşle ödüllü macera! ""Edna & Harvey: The Breakout – Anniversary Edition"" için Daedalic’in klasik oyunu geri çekildi ve tamamen elden geçirildi: yüksek çözünürlüklü görseller, yeni teknoloji, sezgisel kontroller, gerçekten çılgın bir macera. Bu sıra dışı kült klasiği Edna ve Harvey’le her zamankinden daha iyi şekilde yeniden yaşa veya bu mücevheri ilk kez keşfet! Çıldırma zamanı! Bir gün Edna uyandığında, geçmişine dair hiçbir anısı veya neden bir tımarhanenin hücresinde olduğuna dair bir fikri yoktur. Bu hücreye nasıl geldiğiyle ilgili hiçbir fikri olmasa da bir şeyden emin: Buradan çıkmak istiyor! Ne de olsa gayet aklı başında hissediyor ve pelüş tavşanı Harvey kesinlikle aynı fikirde. Birlikte kaçmaya çalışıyorlar ve bu sırada arı kostümlü bir adamdan sözde siyam ikizleri Hoti ve Moti’ye kadar en tuhaf hastalarla tanışıyorlar. Ancak tımarhane başkanı Dr. Marcel, Edna’nın kaçmasını önlemek için elindeki bütün gücü kullanıyor. Son hamlesi ne? Ve neden Edna’nın hafızası silinmiş? Yavaş yavaş, Edna tımarhaneden önceki zamanları hatırlıyor...