DYNASTY WARRIORS: ORIGINS
Ön sipariş bonusu: - Protagonist's costume "Nameless Warrior Garb" Oyunda giyilebilecek “Wo Long: Fallen Dynasty” işbirliği kostümü. Not: Bu bonusun ileriki bir tarihte satışa sunulabileceğini veya ücretsiz temin edilebileceğini dikkate alın. Erken satın alma bonusu: - Early Works Soundtrack Collection (Digital Edition) "DYNASTY WARRIORS 2" ila "DYNASTY WARRIORS 5 Empires" arasındaki oyunların ve ilk Omega Force oyunu "DYNASTY WARRIORS" fon müziği de dâhil, seriden toplam 191 orijinal müzik parçası içeren oyun müziği. Oyun müziği, ana menüden Special Content ve ardından Music sekmesinden “Early Works Soundtrack Collection” seçilerek çalınabilir. Not: - Erken satın alma bonusu, ön sipariş veren veya oyunu 30 Ocak 2025 tarihine kadar satın alan kişiler için geçerlidir. - Oyun müziği, dijital müzik sitelerinde satılan içeriği de kapsar. Bonusun ileriki bir tarihte bu başlık için eklenti içerik olarak satışa sunulabileceğini veya ücretsiz temin edilebileceğini dikkate alın. Üç Krallık'ta isimsiz bir kahraman olarak nefes kesen savaşlara atılın. ・Serinin tarihindeki en heyecan verici aksiyon Göz alabildiğine uzanan devasa ordularla çarpışacağınız gerilim dolu savaş alanları. Düşman saldırısıyla nasıl mücadele edeceksiniz? "DYNASTY WARRIORS" serisine özgü taktiksel muharebelerde müttefiklerinizle birlikte mücadele verirken askeri becerileriniz çok işinize yarayacak ve serinin tarihindeki en heyecan verici aksiyonu yaşayacaksınız. ・Asıl kahramanın bakış açısından Üç Krallığın yeni versiyonu Üç Krallığın hikâyesi, farklı kahramanların inançlarının kesiştiği uçsuz bucaksız Çin anakarasında geçer. Bu muhteşem ve çekici dünyayı "isimsiz bir kahraman" olan asıl kahramanın gözünden keşfedin. Not: “DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Digital Deluxe Edition" ürünü de satıştadır. Satın almadan önce doğru ürünü seçtiğinize emin olun. Not: Görseller bir geliştirme modelinden alınmıştır. Son ürün gösterilenden farklı olabilir. Not: Bir eklentinin yüklenmesi oyun sırasında tamamlanırsa, siz başlık ekranına döndükten sonra kullanılabilir hale gelir.