Heretic: Shadow of the Serpent Riders
Heretic: Shadow of the Serpent Riders, 1994'te Raven Software tarafından geliştirilen ve id Software tarafından yayınlanan karanlık fantastik, büyü yapma ve birinci şahıs nişancı türünde bir oyundur. Heretic/Hexen serisinin ilki olan bu oyun, orijinal ana oyun Heretic'i ve genişletmesi Shadow of the Serpent Riders'ı bir araya getiriyor. Hikâye Serpent Riders olarak bilinen üç kardeş, güçlü büyülerini kullanarak diyarın yedi kralını ele geçirip kötülüklerini bulaştırarak tüm diyarı savaşa ve kaosa sürükledi. Ancak Sidhe olarak bilinen bir elf ırkı onlara karşı direndi ve hepsi asi olarak damgalandı. Savaş kaybedilmenin eşiğindeyken büyük Sidhe'ler kendilerini ve elf başkentini feda ederek yedi kralı ve ordularını devirdi. Şimdi senin, hayatta kalan son elflerden biri olarak arkadaşlarını, aileni ve ırkının tamamını katledenlerden intikamını alman gerek. Özellikler - Eşsiz bir karanlık fantastik dünyayı ve hikâyeyi tecrübe et. -Firemace ve Hellstaff gibi yedi dehşet verici silah arasından seçimini yap. -Gizli eserler kullanarak doğaüstü büyüleri açığa çıkar. -İster bir arkadaşınla sırt sırta maceraya atıl istersen de onunla kanlı bir ölüm maçına çık.