Empire of Sin - Deluxe Edition
Deluxe Edition'a yükseltme yap ve çetene katabileceğin ve oynayabileceğin dört gangster; üç özel silah görünümü ve "Romero" silah sesi efektleri içeren Golden Weapon Set ve patron karakterin için eşsiz bir infaz animasyonu olan Curb Stomp Execution içeren Mobster Pack'e erişim kazan. Romero Games ve Paradox Interactive'in sunduğu yeni strateji oyunu Empire of Sin, seni içkinin yasak olduğu 1920'ler Chicago'suna, gaddar yeraltı suç dünyasının göbeğine götürecek. Al Capone, Stephanie St. Clair ve Goldie Garneau gibi gerçek ve tarihten ilham alan on dört çete patronundan birinin yerine geç ve ayaktakımından üyeler seçip bir çete kur, suç imparatorluğunu inşa edip yönet ve muhitini rakip çetelere karşı koru. Zirveye tırmanmak için hangi yolu izleyeceğin sana kalmış; dalavere çevirebilir, vaatlerle akıl çelebilir ve korku salabilirsin. Sonra da zirveden düşmemek için ne gerekiyorsa yapman gerekecek; şansın açık olsun!