Thunder Kid: Hunt for the Robot Emperor
Robot Empire'ın güçlerini, düşük poligon koş ve vur deneyiminde yere ser! Asi bir yapay zekâ, yaratıcılarına karşı ayaklanıp Kuzey Amerika'nın Robot Empire adı altında anılmaya başlayacak kısmını fethetmesiyle 201X yılında savaş çoktan kıtanın büyük kısmını harap etmişti. Küçük yaştan itibaren bir adalet ajanı olarak yetiştirilen Thunder Kid, imparatorluğun dünyayı ele geçirmesini durdurmak için Robot Royalty'e karşı savaşa yollandı! Thunder Kid, ana karakter bakış açısından oynanarak bu türdeki klasik oyunların perspektifini değiştiren, mermi yağmuru özellikleri eklese de karakteristik özelliklerinden ödün vermeyen, düşük poligon, üç boyutlu koş ve vur bazlı bir aksiyon oyunudur! Thunder Kid olarak koşman, kaçman, orman ve mağaralardan uçurum ve şehirlerin içlerine kadar birbirinden farklı, üç boyutlu ve renkli mekânlarda yolunu mermilerle açman gerek. Düşman robotları ve diğer düşmanları benzersiz retro stiliyle hakla!