Harry Potter: Quidditch Champions
Ön sipariş vererek Yıldızlı Ateşoku Süpürge Görünümünü elde edin. Hayatınızın sonraki bölümü kalkışa geçti! Quidditch'in büyüleyici dünyasını ister tek keşfedin, ister ailenizi ve arkadaşlarınızı bu sihirli deneyime ortak edin. QUIDDITCH HAYALLERİNİZİ YAŞAYIN Kovalayıcı, Arayıcı, Tutucu ya da Vurucu gibi klasik mevkileri kullanarak göğe yükselin; her birinin kendine özgü oynanışını deneyimleyin. Efsanevi Quidditch arenalarına dalın. Büyücülük dünyasının el değmemiş bölgelerine ait haritaları keşfedin. KEYFİNİZE GÖRE OYNAYIN Kariyer Modu: Weasley Kovuk'unun arka bahçesindeki Quidditch karşılaşmalarından Quidditch Dünya Kupası'nda kozlarınızı paylaşmaya… Risk ne kadar büyükse ödül de o kadar büyük olur. Tek başınıza ya da 3 arkadaşa kadar çevrim içi eşli takımlarla bu modu deneyimleyin, şampiyonluğa adımınızı atın. Gösteri Maçları: Takımlarınızı, haritanızı ve zorluk derecenizi belirleyin. İster yalnız başınıza oynayın isterseniz çevrim içi eşli oyunda 3 kişilik takımlarda maça çıkın. Oyuncu Oyuncuya Karşı: Rekabetin had safhada olduğu çevrim içi maçlarda diğer Quidditch takımlarıyla yarışın, yeteneklerinizi test edin. QUIDDITCH SİZİN, TARZINIZI GÖSTERİN Yaklaşımınızı Özelleştirin: Seviye atlayın, yetenek puanlarınızı kullanarak oyun tarzınızı kurallara göre değiştirin. Farklı süpürgelerin seviyesini yükseltin, süpürge değiştirerek uçuş tarzınıza yeni bir hava katın. İster Kendiniz Olun İster Efsane Harry Potter Karakterlerine Bürünün: Kozmetik özelleştirme seçeneklerini keşfedin ya da klasik karakter tasarımlarını kullanın. Oyun içinde de karakterinizi yansıtın.