How to Fool a Liar King Remastered
Hikâye, “How to Take Off Your Mask”ın sonundan sonra başlıyor. Kahramanımız Regina, büyülü bir şekilde Eroolia krallığında ortaya çıkıyor. Eroolia’ya nasıl geldiği hakkında hiçbir fikri yok ve burada Juli ve yoldaşlarıyla tanışarak kedi insanların ülkesi olan Laarz’a doğru yolculuklarına katılıyor. Eve nasıl döneceğini bulabilecek mi? Yoksa bunda önce âşık mı olacak? Regina’nın Eroolia’ya gelmesi bir kaza mı yoksa bunun bir sebebi mi var? Sırlarla dolu Juli’ye güvenebilir mi? ÖZELLİKLER * Japonca seslendirmeye sahip fantastik bir görsel roman * Güzel manga grafikler * Seçimleriniz hikâyeye yön veriyor * Akılda kalıcı müzikler * How to Take Off Your Mask Remastered serisinde yeni bir oyun. Hikâyeyi anlamak için önceki oyunları oynamış olmanız gerekmiyor.