Edge of Sanity
Edge of Sanity'yi ön sipariş vererek sadık bıçağın için platforma özel bir görünüm al! -Cthulhu Mitosundan esinlenilen, elle çizilmiş 2D grafiklere sahip psikolojik korku oyunu -Esrarengiz bir ortam ve tüyler ürperten hikâyenin yer aldığı anlatı odaklı oyun -Hayatta kalan diğer kişileri bulmak ve en temel malzemeleri aramak için ücra bölgeleri keşfet -Hayatta kalanların kampını yöneterek sağ kal ve keşiflere hazırlık yap -Uğruna savaşmaya değecek şeyler için mücadele et… Yoksa durum saniyeler içinde kötüleşebilir. Edge of Sanity, Alaska'nın zorlu yabanlarında geçen, Cthulhu Mitosundan ilham alınarak hazırlanan 2 boyutlu çizimlere ve çarpıcı bir atmosfere sahip, psikoloji, hayatta kalma ve korku unsurları içeren bir oyun. Alaska'daki saha laboratuvarında çalışan bilim insanlarına yardım eden ikmal grubunun bir üyesiydin. İnsanlıktan mahrum olan bu bölgeyi bulduğunda korkunç yaratıklarla karşılaştın ve kaçarken grubun dağıldı. Ölümün eşiğinden döndün ve derme çatma bir kamp kurmayı başardın. Şimdi olup bitenleri öğrenme vakti. Tehlikeli mağaraları, unutulmuş madenleri ve gizli laboratuvarları araştırarak kendin ve diğer hayatta kalanlar için kıymetli kaynaklar bul. Gizemli PRISM kurumunun karanlık sırlarını ortaya çıkarmak ve yaptıkları deneylerin ardında saklı gerçeği öğrenmek için ipuçları ara. Bu ücra bölgede her gün, hayatta kalabilmek için savaş vermek demek. Yiyecek ve malzeme kıtlığı yaşayacak, aklını yitirmemek için direneceksin. Bu birbirinden farklı garabetlere karşı kullanabileceğin her şeyden faydalanmaya hazır ol. Karanlığın seni tamamen ele geçirmesine izin mi vereceksin yoksa iradeni gösterip direnecek misin? Akıl sağlığın, oyunu her açıdan etkileyecek Alaska'da yaşadığın her çarpıcı olay, zihninde kalıcı bir iz bırakacak. Biriken bu zihinsel yaralar travmalara yol açacak, karakterinin eylemlerini ve gerçeklik algısını etkileyecek, yeni diyalog seçenekleri açacak ve yepyeni eşyalar üretebilmeni sağlayacak. Ekibinin moralini yönet Yapacağın keşifleri planlamak ve dinlenmek için en zorlu ortamlarda dahi bir yer bulman gerekecek. Hayatta kalanları bul ve görevlere ata, malzeme toplama görevlerine gönder ve gıda ile su gibi kaynaklar için üretim yerleri inşa et. Ancak tedbiri asla elden bırakma: İnsanlar bu kadar zor bir durumdayken her şey olabilir. Farklı savaş teknikleri Çeşitli canavarlarla çarpışıp hayatta kalabilmek için düşmanlarının zayıf yönlerini öğren, duyularını savunmasız hâle getir, kaynaklarını iyi yönet, üretim becerilerinden ve çevrenden faydalan. Yapacak hiçbir şeyin kalmadığında sadık baltanı kullanabilirsin. Ama ölümcül sonuçlara hazırlıklı ol. Zor seçimler ve çarpıcı bir atmosfer Yerel tarikatların karanlık amellerini öğren, korkunç canavarlarla yüzleş ve bilinmeyenleri keşfet. Cthulhu Mitosundan ilham alınarak hazırlanan yaratıklarla ve aklını yitiren insanlarla dolu, iyi veya kötü seçenek diye bir şeyin olmadığı Soğuk Savaş dönemi Alaska'sına hoş geldin.