Hunt: Showdown 1896 - Deluxe Edition
Bu paketin yardımıyla, İstilaların yaygın olduğu bu çarpık topraklarda savaşmaya hazır olun. Başlangıç Sürümü'ndeki her şeyin yanı sıra Kemik Doktoru (Avcı), Tuhaf Kardeş (Avcı), 500 Kan Bağı ve iki Silahın yanı sıra Double or Nothing paketinden üç çift Silah içeren Legends of the Bayou paketini içerir.