"Boşluk. Madde. Mega Yapı. Evrenin sırlarını ortaya çıkarmaya kararlı, egoist bir lideri barındıran distopik bir dünya. INFONET, Denzeller adı verilen yorulmaz androidlerin sırtında yükselecek bir ütopya vadetti. Vaatleri yalanlardan ibaretti. 200 yıl sonra ise gezegen gittikçe çürüyor ve gizemli Kırmızı Tohum çalınmış. Kaçak teknisyen Raz, gizli bir laboratuvarı ararken Denzel Cherry’yi parçalanıp ölüme terk edilmiş hâlde, yalnızca irade gücüyle yaşama tutunmaya çalışırken buluyor. Yaratıcısı ve hayatının aşkı Doktor Shinji Fallon, kaçık bir manyak tarafından ele geçirilmiş; Cherry ise ona ve yoluna çıkacak herkese ve her şeye bunu ödetmeye niyetli. Bu kana bulanmış, intikam dolu, klişeleri ve kemikleri kıran, unutulmaz 2D platform oyunu macerasında devasa Mega Yapıyı keşfedip INFONET’in ordularını zayıflatırken aşkla beslenen ve öfkesinden güç alan Cherry’ye katıl."