Cult of the Lamb: Sinful Edition
Sahte önderler diyarında kendi tarikatınızı kurun. Sadık takipçilerden oluşan bir topluluk yaratmak için çeşitli gizemli bölgelerde maceraya atılın ve tek gerçek tarikat olmak için dininizi yayın. Cult of the Lamb’de oyuncular tekinsiz bir yabancı tarafından yok olmaktan kurtarılan ve ona olan borcunu, adına sadık bir kitle yaratarak geri ödemek zorunda kalan, çarpılmış bir kuzu rolündeler. Sahte önderler diyarında kendi tarikatınızı kurun. Sadık takipçilerden oluşan bir topluluk yaratmak için çeşitli gizemli bölgelerde maceraya atılın ve tek gerçek tarikat olmak için dininizi yayın. GÜRUHUNUZU TOPLAYIN Yeni binalar inşa etmek için kaynak toplayın ve kullanın, tanrılara kurban vermek için karanlık ayinler yapın ve topluluğun inancını güçlendirmek için vaazlar verin. İNANÇSIZLARI YOK EDİN Genişleyen, rastgele oluşturulmuş bir dünyayı keşfedin, düşman sürüleriyle savaşın, güçlerini kendi saflarınıza katmak ve tarikatınızın hâkimiyetini göstermek için rakip tarikat önderlerini yenilgiye uğratın. DİNİNİZİ YAYIN Topluluğunuzu eğitin ve dört esrarengiz dinin sırlarını keşfetmek için bir göreve atılın. Kudretli kuzu tanrısı olmak için çıktığınız bu yolculukta inançsızları arındırın, topluluğu aydınlatın ve gizemli ayinler yapın. Cultist Pack Sevimli topluluğunuz için yedi parçalık dekorasyon paketi ve ayrıca beş özgün takipçi kostümü içeren özel Cultist Pack ile tüm tarikatları kıskandırın. Heretic Pack Eski İnanış'a olan bağlılığını Cult of the Lamb - Heretic Pack ile göster. Bu kozmetik seti yeni takipçi biçimleri, tarikatın için acımasız dekorasyon seti ve Kuzu'nun giyeceği Eski İnanış Postu'nu içeriyor. Tarikat için estetik anlayışın (daha da fazla) kan, ölüm ve kıyamet içeriyorsa bu paket tam sana göre! Cult of the Lamb - Heretic Pack şunları içerir: - Yepyeni 5 takipçi biçimi: Sığın, Goril, Japon Balığı, Sivrisinek ve Keseli Sıçan. - 8 yeni üs dekorasyonu. - Kuzu için aykırı ve yeni bir Post! Sinful Pack Cult of the Lamb - Sinful Pack ile dilediğince aykırılık yap. Bu paket, krallara ve kraliçelere layık oburca estetik anlayışının tadını çıkarmak için mükemmel bir pakettir. Kibir günah olabilir ancak bunda ayıp bir şey yok! Cult of the Lamb - Sinful Pack şunları içerir: - 5 yeni Takipçi biçimi: Çekiçbalığı, Uğurböceği, Kaplan, Lama, Sfenks Kedisi - 6 yeni Takipçi kıyafeti - 6 yeni üs dekorasyonu - Kuzu için yasaklı ve yeni bir Post!